Navlhčovacia lepiaca páska oslavuje svoj comeback

a to nielen kvôli tomu, že je ekologická

Radi by sme vás dnes informovali o novom trende v uzatváraní zásielok. Pamätáte si ešte tzv. olizovačku? Papierovú pásku, ktorá lepila až po navlhčení? Ako by povedali naši rodičia, všetko sa raz vracia :). Aj táto navlhčovacia páska sa stáva v súčasnosti stále populárnejšou a oslavuje svoj COMEBACK.

Navlhčovacia lepiaca páska oslavuje svoj comeback

Nie je to len preto, že je to asi najekologickejší varianta uzatváranie zásielok. Má aj ďalšie veľké výhody.

  • Skladá sa z robustného papiera a na jednej strane je lepidlo na rastlinnej bázi. A ako je zrejmé z názvu, lepí až po navlhčení.
  • Po nalepení sa úplne spojí s kartónom a každý pokus o prienik je bez poškodenia pásky nemožný.
  • Je odolná proti svetlu, nestarne a počasie nemá na jej funkčnosť vplyv.
  • Dá sa vystužiť sklenenými vláknami ako pozdĺžne, tak aj vo forme mriežky, a tým je oveľa pevnejší ako štandardné lepiacej pásky.
  • Je cenovo dostupnejšia predovšetkým pri vysokom množstve.
  • Ak sa čiastočne poruší, netrhá sa ďalej.
  • Má minimálnu elasticitu, čo v praxi znamená, že ak na zalepenú zásielku zatlačíte, zostane páska oproti plastiku stála až do roztrhnutia, kdežto plastík sa natiahne a uvoľní sa od viek krabice.
  • Lepí aj na zaprášenom povrchu.
  • Pri odvíjaní je nehlučná.
  • Dá sa recyklovať spoločne s kartónmi.
  • Dá sa potlačiť podobne ako plastiková páska.

Asi najväčším spúšťačom bola voľba firmy Amazon, ktorá papierovú pásku zaviedla ako štandard. Ďalšie veľké reťazce ako Lidl alebo DM potom nasledovali.

Navlhčovacia lepiaca páska oslavuje svoj comeback